Bijna zover!!

3 februari 2013 - Oud-Heverlee, België

Nog twee dagen (+ enkele uren) en we zitten op het vliegtuig richting het warme, tropische Kameroen! We zullen (hopelijk) op woensdag zes februari om 13u24 landen in Douala (de grootste stad in Kameroen). Daar verblijven we nog een nachtje (in het Baptist Guesthouse- als er een plaatsje is voor ons natuurlijk) om de volgende ochtend onze tocht verder te zetten richting Bamenda. Dit zal een rit zijn van ongeveer 8u. Omdat het in Kameroen snel donker wordt (rond 17u begint het al te schemeren) moeten we in Bamenda overnachten en kunnen we vrijdag acht februari eindelijk op weg naar Shisong!

De zenuwen zijn nu volop aanwezig en de laatste voorbereidingen worden getroffen. Ons volgende reisverhaal zal hoogst waarschijnlijk geschreven worden vanuit Kameroen (Douala, Bamenda, Shisong ?) met ons eerste onvergetelijke avontuur!

Groetjes!

Elisabeth & Laura ( wegens problemen met de stageplaats in Douala heeft Elisabeth zich bij Laura & Géraldine gevoegd voor een onvergetelijke stage in Shisong!)

1. Coppens Pascale:
    3 februari 2013
    lieve Laura,

Bij deze wensen wij jou en je teamgenoten een onbeschrijfelijk megageweldig avontuur toe!!!
    Geniet ervan en hou je blog draaiende hé dat we jouw verhalen verder kunnen lezen!!!
    En als je wat heimwee hebt naar het thuisfront, er is nog zoiets als SKYPE ;-)

Dikke dikke kussen van ons allemaal uit Opwijk
    XXX
  2. Conny coppens:
    3 februari 2013
    Shisong here you come....op je tevasandaaltjes :)
  3. Annick van dionant:
    5 februari 2013
    Goeie reis en veel succes ! annick , yves , gil en lara
  4. Ian Raeymaekers:
    5 februari 2013
    Nichtekeeeeee, dag 1 en verwacht maar elke dag nu e :D hopelijk goed aangekomen (in Kameroen) ;) kus van u neefke
  5. Ian Raeymaekers:
    6 februari 2013
    Dag 2 e nichtekeeeee :D x hopelijk was het goed je eerste dag ;)
  6. Ian Raeymaekers:
    7 februari 2013
    Dag 3 en ik blijf het volhouden e nichtekeeeee :D btw wa een strond weer hier!! Joow
  7. Ian Raeymaekers:
    8 februari 2013
    Dag 4 ben al thuis van school. Kvind wel dage nekeer tijd moogd maken voor u volgers ze :D ciao x
  8. Jonas:
    11 februari 2013